The Eternal Flame

Kezdetek

2019. március 22. 00:27 - Stray Breeze

Kedves Vándor, ki a blogomra tévedtél!

  

Így, hogy már három napja ismerkedek a blog.hu rejtelmeivel, és feltettem a történetem első két fejezetét (na jó, a Prológust és az Első fejezetet), úgy éreztem, illene most már valami értelmes(ebb) bemutatkozást is írnom.

 

celebrimbor23.png

Fanart: Celebrimbor by Windrelyn

 

Stray Breeze néven alkotok, főként Tolkien témában, ezen a blogon azonban csak a Szilmarilok - NieR crossover művem lesz megtalálható. A miértekkel egyelőre még nem untatnálak, remélhetőleg, a későbbiekben még ki fogok térni rá. 

Ezt a történetet, a The Eternal Flame-et 2017. novemberében kezdtem el írni, és azóta folyamatosan dolgozom rajta. Sajnos nem haladok vele olyan tempóban, amilyenben szeretnék, hiszen így, tizenhét hónap elteltével is csak 31 elkészült fejezetet tudhatok magaménak. De rengeteg ötletem és ihletem van, és minden szabadidőmet az írással töltöm, úgyhogy reménykedem a legjobbakban. :)

Sokáig úgy voltam vele, hogy amíg (habár a kerettörténet már az első hetekben megfogalmazódott bennem) minden képlékeny, nem osztom meg semmilyen online felületen. Főleg, hogy témáját tekintve igencsak speciálisnak számít. Úgy értem, kétlem, hogy túl sokan lennének magyarok, akik a Szilmarilok és a Nier fandomért is annyira rajonganának, hogy hajlandók legyenek egy többszázezer szavas regényt elolvasni belőlük (Jogosan kérdezhetnéd, hogy miért nem publikálom angolul. Ennek az oka csupán annyi, hogy a fordítással haladok ugyan, de csupán akkor, ha időm és kedvem is van hozzá. Úgyhogy mondhatni baromi lassan.) Szóval... vártam. Több, mint kilenc hónapot, mikor végül úgy határoztam, hogy ha más nem, legalább a Wattpadra felteszem, lesz ami lesz alapon.

Végül, mikor elég bátorságot gyűjtöttem, majd' egy hónappal később, a Merengővel is próbálkoztam. Féltem, hogy nem fogok megfelelni az ottani követelményeknek, de a fejezetek végül minden probléma nélkül felkerültek, és - habár kritika nemigen érkezett rá, mint ahogyan az előre várható volt - ez önbizalmat adott, hogy egy önálló oldalon is megjelentessem a már elkészült részeket.

Jelenleg mindkét oldalon a 14. fejezetnél tartok a publikálással, így igyekszem ezt a blogot is felzárkóztatni odáig.

 

 

Nos, így kezdetnek ennyi volna. 

Remélem, jól szórakozol majd, amíg az oldalon vagy, jó olvasást kívánok! ;) 

Bármi kérdésed, véleményed van, bátran fordulj hozzám kommentben! Mindenféle építő megjegyzésnek örülök, úgyhogy ne fojts magadba semmit! :)

 

Stray Breeze

Szólj hozzá!
Címkék: info

A bejegyzés trackback címe:

https://eternalflame.blog.hu/api/trackback/id/tr9814708182

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása